
Doprava
Našimi partnery jsou Česká pošta – Balíkovna a Zásilkovna.
Balíkovna nabízí více než 2 700 výdejních míst po celé ČR. Zboží si můžete nechat doručit na Vámi zvolenou adresu, nebo si zásilku vyzvednout na poště v případě, že nebude doručena domů.
Dalším partnerem je Zásilkovna, která disponuje sítí více než 10 000 výdejních míst. Při objednávce si jednoduše vyberete nejbližší výdejní místo, kde si zásilku pohodlně vyzvednete.
Česká pošta - Balíkovna
Za 139 Kč (platí od 1. 1. 2025 nebo zadarmo, pokud vaše objednávka přesahuje 999 Kč) vám budou zaslány dostupné produkty v termínu nejpozději do 5 pracovních dnů od schválení vaší objednávky. Tato doba zahrnuje přípravu vaší objednávky, a její převzetí a dodání dopravcem. Vaši zásilku můžete sledovat na stránkách www.postaonline.cz , zadáním čísla zásilky.
Rádi bychom vás upozornili, že je potřeba počítat alespoň 2 dny na přípravu, než bude vaše zásilka odeslána. Vaši zásilku můžete sledovat přímo přes váš účet na našich stránkách.
Všechny promo kódy, které nabízejí bezplatnou dopravu, vám dávají právo na dopravu zdarma. Nabídky bezplatné dopravy platí pouze pro Českou republiku.
Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete kontaktovat Českou poštu na tel. čísle 840 111 244 nebo e-mailem info@cpost.cz.
Pro vrácení zásilky, respektujte prosím následující postup:
1. Zabalím produkty do jejich původního balení
2. Použiji a vyplním formulář vrácení zboží, který se nachází na zadní straně faktury, a vložím ho do mé zásilky.
3. Na balík napíšu adresu pro vrácení zboží:
ATLAS FOR MEN
Dělnická 390
532 36 Pardubice 2
4. Balík odešlu na výše uvedenou adresu
Dodací adresa
Jedná se o adresu, na kterou obdržíte vaši zásilku společně s fakturou. Tuto adresu zadáváte již během tvorby vašeho účtu při 1. objednávání.
Při zadávání dalších objednávek se bude zobrazovat automaticky.
Vaší adresu můžete změnit po přihlášení do vašeho účtu v sekci Mé kontaktní údaje -> Vaše adresy. Nebo v části Výběr způsobu dopravy při objednávání přes naše webové stránky.
Dostupnost produktu
Pokud nějaký produkt není dostupný, je přidaný na vaší faktuře společně s předpokládaným datem doručení.
Pokud budete kdykoliv chtít zjistit, kdy vám bude doručen opožděný produkt nebo jaký je zůstatek na vašem účtu, neváhejte si připojit na váš účet, a podívat se do sekce „Produkty, na které čekám“, kde si můžete tyto informace zjistit 24 hodin denně, 7 dní v týdnu či zavolejte na linku 224 245 964.
Pro tento telefonát si připravte vaše číslo zákazníka, které se nachází na vaší faktuře.